Do use me

Google

Monday, January 15, 2007

Saper punyer kerja?

pada suatu hari ada seorang pekerja dan bossnya hendak pergi ke bandar X.pada mulanya merek bercadang untuk menggunakan kapal terbang untuk menjimatkan masa.tetapi tiket telah habis di jual.lalu mereka pun terpaksa menaiki keretapi.setelah membeli tiket mereka pun memasuki keretapi tersebut..setelah lama mencari tempat duduk.doirang pun dapat lah duduk depan seorang nenek dan seorang cucu perempuannya yang jelita.pekerja dan boss nya terpikat dengan wanita itu.akhirnya keretapi itu pun berjalan menuju ke bandar X.dalam perjalanan itu mereka melalui sebuah terowong yang panjang dan gelap.seluruh penumpang bergelap sekatika.sewaktu keadaan gelap itulah mereka berempat mendengar bunyi ciuman dan satu tamparan.selepas melalui terowong itu mereka hanya senyap.masing masing tengah berfikir.nenek tua itu berfikir didalam hatinya."padan muka orang depan aku ni.sapa suruh cium cucu aku.kan cucu aku dah tampar.hish tahu pun malu."perempuan itu pula berfikir "ish apa lah nenek ni.biarlah org kaya itu cium aku.bukannya lebih lebih pun.kesian dia kena tampar nenek.garang jugak nenek ni yer"majikan pula berfikir"ish apa lah nenek ni.pekerja aku yang cium aku yang kena tampar. perit pulak tu. nasib baik org tua .kalau tak mampus jugak dia ni"pekerja itu berfikir"ish seronoknya aku,dah ler dapat cium perempuan ni.pastu dapat lempang boss aku pulak tu.hai.kalau lah diorang tahu mampus aku".

No comments: